Vias institute heeft veel diensten voor klanten en patiënten. Nu het Coronavirus heel het land in de greep heeft, begrijpen we dat u bezorgd bent of uw afspraak nog wel door kan gaan. We proberen u langs deze weg op de hoogte te houden welke maatregelen wij nemen.

VORMINGEN VIAS INSTITUTE: annulatie tot en met 5 april

Alle vormingen van Vias institute worden alvast tot en met 5 april geannuleerd. Het gaat hier over de Driver Improvementcursussen, de vorming “Sta eens stil bij snelheid” , de module "Lichte Intoxicatie" en de module "VKO, kwetsbare weggebruikers".

Alle deelnemers zullen persoonlijk gecontacteerd worden per mail om verdere concrete afspraken te maken wanneer de vormingen terug zullen hervatten.

Voor CARA

Vanaf maandag 16 maart schort Vias institute alle rijvaardigheidstesten tijdelijk op, om een verdere verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Vias institute zal iedereen die tijdens deze periode een test ingepland heeft informeren. Vanaf het moment dat het opnieuw mogelijk wordt om testen in te plannen, zal Vias institute al zijn klanten verwittigen.

Voor nieuwe afspraken zal de prioriteit gegeven worden aan patiënten die hun rijbewijs in de komende periode echt nodig hebben. Het is niet nodig om zelf contact op te nemen, dit zorgt voor een overbelasting van onze diensten.

Voor HERSTELONDERZOEKEN

De herstelonderzoeken zijn alvast tot en met 5 april opgeschort.  Als u vragen heeft, kan u ons mailen op herstelonderzoeken@vias.be . Uitzonderlijk kan u gebruik maken van het nummer 02 244.14.36 ou 02 244.14.38.

Voor het ALCOHOLSLOT

Start u een begeleidingsprogramma om te rijden met een alcoholslot of bent u hiermee reeds gestart? We nemen contact met u op om verdere afspraken te maken. Het is niet nodig om zelf contact op te nemen, dit zorgt voor een overbelasting van onze diensten. Uw afspraken zullen de komende weken telefonisch worden opgevolgd, maar uw programma zal geen vertraging oplopen.

Brusselse Dag van de Motorrijder op 29 maart geannuleerd.

De Brusselse dag van de motorrijder die op zondag 29 maart op onze terreinen zou plaatsvinden is ook geannuleerd.

Hartelijk dank voor uw begrip.

Vias institute